Wednesday, May 16, 2012

SELAMAT HARI GURU | LAGU TEMA HARI GURU 2012

Assalamualaikum...

Selamat Hari Guru diucapkan buat semua guru di Malaysia, pensyarah IPG Kampus Pendidikan Islam dan IPG seluruh Malaysia serta guru memandu, guru mengaji, guru ajar main biola, guru ajar renang dan semua yang sinonim dengan pendidik...

Wah, hari guru macam ni pun, tadi aku terpaksa mengharungi satu paper iaitu PEMULIHAN DAN PENGAYAAN DALAM PENGAJARAN BAHASA MELAYU SEKOLAH RENDAH...
Pergh, walaupun gigih studyt semalam, tapi sempat jugak aku wish cikgu EKONOMI ASAS aku iaitu PN. SYARIFAH KHAMIS, cikgu PLKN aku kat KEM LAGENDA GUNUNG LEDANG ASAHAN iaitu CIKGU DESH, dan beberapa orang pensyarah aku.. Rindu giler dengan mereka...
Maka, sekali lagi saya mengambil kesempatan kepada mereka yang pernah mendidik saya selama saya melalui alam persekolahan dan menerima didikan iaitu di:

Tabika KEMAS Felda Bukit Besar Kulai Johor (1997)
SK (LKTP) Felda Bukit Besar (1998-2003)
SMK Sultan Alauddin Felda Bukit Besar Kulai Johor (Jan 2004 - awal Mac 2004)
SMK Pasir Gudang 3 Johor ( Pertengahan Mac 2004 - 2006 )
SMK Sultan Alauddin Masjid Tanah Melaka (2007 - 2008 )
Pusat Latihan Memandu Semangat Intrajaya Krubong Melaka ( 2009)
Kem PLKN Lagenda Gunung Ledang Asahan Jasin Melaka ( Mac - Mei 2009)
IPG KAMPUS PENDIDIKAN ISLAM (Jun 2009 - KINI - Doakan aku dapat tamatkan pengajian  dengan sebaiknya yer.. Amin.. )

tidak lupa juga buat insan yang mengajar saya mengaji...

SELAMAT HARI GURU!!!!!


psssssst : buat bakal guru kat IPG, Selamat Hari Guru yer kawan2... :)

Oh yer, ni lagu tema HARI GURU 2012




7 comments:

Hanif said...

Selamat Hari Guru untuk Anda jugak!!

laskar pelangi said...

selamat hari guru juga pada bakal guru. ;)

dakpipimerah said...

selamat hari guru! :D

Pia said...

"selamat hari guru cikgu fiq..sorry,baru hari ni ingat kat kamu..haha.."

Diyanieee said...

fiq!!

i miss you..
sorry jarang masuk sini daa..
blog nie?
aku jarg2 buka n kasi private daa..
tapi tak taw laa kalu ko dpt view ke tidak lg pn aku bingung tengok system dia daa berubah habis nie..
tak faham lansung huhu..

FIQ!
selamat hari guru yaaa..
semoga fiq jadi cikgu yang comel selalu hehee..
fiq,
pnjg umo kita jumpa lagi taw..

aku pakai num lama..
num ko daa ilang huhu..
nati aku bg kt ko tp ko dlete taw komen tu.. hehe
n bg skali num ko. or ko msg aku..
jangan missed called arr..
SMS sahaja berserta nama hehe.

aku ada 1 sem lagi..
actually aku da habis study tp sebab aku ada sangkut 1 paper lagi maka kena laa repeat paper lagi hahahaa..
insyaAllah aku start paper terakhir bln 7 nie.. and habis bulan november..
after all.. tggu aku konvo jak laaa bulan julai 2013..
ko mcm na..

ko masi takda acc fb or twitter kaa? hahahahaa..
kalu nk cari aku..
mcm besa..
kt fb.. dian munira
twitter.. miszydian

nanti aku rajin2 laa jenguk sini.. mna taw ko reply kn komen aku..
hahhha..
rindu ndaaa aku komen pnjg lebar mcm ni?
aishhh serius rindu aku nk komen pnjg2 ngn ko mcm dulu..
















































kan fiq..
so take care.. nati aku jenguk cni lagi taw.
tggu respon ko..
happy teacher's day fiq :)

Unknown said...

DIAN!!!!!
serius rindu ngan ko..
huhuhuhu..
bila nk dtg smenanjung.,..
huhuhuh...
aq dh msg ko aritu..
huhuh :)

Unknown said...

THANKS SEMUA!!!!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails