Wednesday, June 20, 2012

AKU TERMINUM SOYA BASI

Assalamualaikum..

Kau nak tahu? Tadi masa tengah gigih menyiapkan presentation subjek LINGUISTIK, tetiba tekak aku ni mengidam minum ais sejuk plak... Terus menuju ke peti ais asrama.. Peti ais ni dekat jerk.. Selang satu bilik dari bilik aku.. So, dah macam peti ais sendiri gak lah aku kerjakan..

Maka, gigih cari air sejuk.. Air masak yang aku masuk dalam peti ais tadi belum sejuk, so ternampak plak air tin soya aku semalam.. Dengan berseleranya aku terus bukak penutup tin tu.. Tpai aku tengok air dia cam pelik.. Sebab tak berapa larut ngan soya.. AKu tengok tarikh, masih belum expired.. So, aku try goncang perlahan2..

Then, aku try minum.. Tetiba rasa cam soya+air berkarbonat plak...
Sah!!! DAH BASI!!!!
ARGH!!!!
aKU TERus berlari ke arah sinki, terus tuang air soya tu..
Ternyata berketul2 soya yang keluar..
Euwwwwwwww.. Tapi, amsih belum expired lagi..
Geramnyer aku..
Terus aku risau kalau2 perut aku ni sakit..
Sekarang dah start rasa cam nak buang air, tapi takder lah terus sangat..
Mintak2 lah perut aku tak sakit.. Amin...


Entry ini ditaja oleh : SOYA TIN DAH BASI... 

5 comments:

Cik Rongoks said...

huhuhuhu
hope tak sakit perut :))

Hanif said...

minum sikit ajer tu..tak sakit perut..hopefully..hehehe

Nurul Akmal said...

Kalau dah muntah kan balik x sakit perut punyer..

letak dalam peti pun boleh basi yer air soya ni..

MyMy said...

fiq!
len kali kena ati2 taw..
jangan sembarangan jak nak hentam minum..
apa pn, jaga diri..
moga tak jadi apa2 kat ko k :)

Edy Fee said...

perghh mmg kaw la...sengal tak igt rasa soya basi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails