Sunday, June 3, 2012

KEPUTUSAN SEPARUH AKHIR KEDUA MENTOR 6

Assalamualaikum...

Separuh akhir kedua mentor 6 tadi memang mendebarkan...Aku cukup risau kalau2 Caroline tak dapat pergi final... Alhamdulilah dia dapat pergi...
Berikut merupakan keputusan:

Caroline
Lagu : Layar Impian & Set Fire To the Rain...
Komen aku : Best.. aku suka feel dia kat lagu laayr impian.. Dengan gitar dia.. Set fire to the rain pun  best.. Tapi, macam nampak dia push suara tapi..Tapi, still sedap di dengar oleh aku...
Markah : 131

Zatul
Lagu : Taman Rasyidah Utama & Opera Hidup
Komen aku : Aku suka persembahan dia.. Mantap.. Siap bawak hantu segala.. Tapi, Tok Pah kata, agak kurang relevan bawak benda alah tu semua.. better fokus pada nyanyian jerk..
Markah : 127

Anas
Lagu : One Thousand Years & Drama King
Komen aku : Aku ingatkan aku sorang jerk yang tak rasa feel anas, rupanya ramai gak... Tok Pah pun kata untuk lagu thousand years tu, anas nampak weak... Untuk lagu drama king plak, aku rasa dia terlalu push suara dia.. Maybe dia nak buktikan kat Ramli MS yang dia boleh tarik tinggi kottt... Kan masa separuh akhir pertama dulu, part klimaks lagu Merisik Khabar tu dia turunkan key... Aku rasa lah....
Markah : 122

Tisha
Lagu : Dikir Rambong & Makhluk Tuhan Paling Seksi
Komen aku : Persembahan kreatif.. Ala2 AJL.. (KAU MAMPU???) Tapi, aku mengharapkan dia bawak lagu dikir rambong tu lebih lama, sebab dia boleh lenggokkan suara dia.. Lagi better kalau tadi dia bawak lagu asli sebenarnya.. Tapi, bagi aku, malam ni dia kalah bermaruah.. Dia buktikan yang dia ada `something` untuk ditunjukkan...
Markah : 86

Maka, mereka yang layak ke final ialah, Caroline, Zatul & Anas..
Haish.. AKu rasa mesti sengit saingan final nanti... Aku harap sangat Caroline bawak lagu I WILL ALWAYS LOVE YOU.. Sebab masa aku dengar kat youtube, persembahan dia kat majlis anak tanah merah, best... Kalau Ella bimbing dia, mesti lagi best... huhuhu.. paperpown good luck semua... Mentor2 jugak, solat jangan lupa yer... :)

9 comments:

Cik Nuyu said...

amboii.. jadi juri plak dia..:)

Anonymous said...

harap2 ella + caroline juara ..

THE AUTHOR said...

Aku suka Anas tapi sekarang ni aku tengok dia macam main-main ajer!!

SheeLittleSunshine said...

fiq!
semangat ko tgk mentor ni kan? ahahahaa..

Si Orkid said...

xjmpe chat box kat blog ni..so kne tnggl jejak kat sni...zatiey dr IPG yg lain dr yang lain...PISMP SEM 3..buka sem ni dh jd sem 4..emm...kos prasekolah..

Unknown said...

da agak caroline akan dpt masuk final..dan pesaing terdekat dia skrg ni zatul...
ehehe

Si Orkid said...

lah..fiq org masjid tanah ke? zatiey IPG perempuan melayu la..ipg lain dr yg lain..sbb smua perempuan..haha :)

SheeLittleSunshine said...

fiq!
mana ko?
pegi bercuti kaaa? huhu

Si Orkid said...

pernah dgr..tp x pnh p pon masjid tanah..:)

asyik tnggl jejak kat entry ni jer..nnti penuh ngn komen zati..haaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails