Sunday, June 17, 2012

KERUSI BILIK AKU PATAH

Assalamualaikum...

Kau tahu, pagi tadi aku tengah duduk nak layan youtube, aleh2 kerusi aku patah.. Terus aku terjatuh.. lepas tu aku betulkan semula.. Agak2 dah ok.. Aku pun duduk.. Alhamdulilah elok..

Lepas tu tadi, tetiba teringin plak nak layan lagu I DON`T WANT MISS A THING dari AEROSMITH.. So, dengan lajunya aku meluru ke arah kerusi tu untuk duduk.

PAP!!!!
PATAH!
Terus aku terjatuh...
Aigoo.. Geramnyer...
Lepas tu kawan aku boleh plak nak snap gambar aku terjatuh..
Kurang hajar..
Now, aku tengah guna kerusi jiran bilik aku.. Sementara dia takder kat bilik tu, aku pinjam lah kejap...
Aigoo.. Tapi, still geram lagi ni..
hurm.......

3 comments:

SheeLittleSunshine said...

sabar fiq..
nati ganti laaa ngan kerusi baru arr..

♥ Nana BamBam ♥ said...

kerusi tu dah lama kot.. XD

Unknown said...

huhuuhu..
sudah gnti utk sementara..
guna kerusi jiran aku jap./...
huhuhuh :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails