Tuesday, July 3, 2012

JOHAN DEBAT ALAM SEKITAR 2012

Assalamualaikum...

Tengah hari tadi baru IPG KPI baru jerk balik dari menyaksikan PERTANDINGAN AKHIR DEBAT ALAM SEKITAR 2012

UTHM (kerajaan) vs UM (pembangkang)

Usul: Negara Maju Dalang Pemanasan Global

Aku serius suka UTHM menang.. Menjerit2 aku masa mereka diumumkan sebagai pemenang..Mereka sebenarnya pertama kali menjejakkan jaki ke pentas akhir dan pertama kali jugak menang.. Memang terbaik.. Cara pembentangan konsep tu mantap.. Walaupun terlebih masa.. huhhuhu.. Yang penting mereka sentiasa berpegang dengan konsep perdebatan dari mula sampai habis..

Pembahas terbaik pula merupakan 3rd speaker UM.. Mantap weh.... Cara dia cakap tu, memang seronok jerk kita nak tengok.. Memang layak dia dapat pembahas terbaik...

Oh yer, tahniah jugak buat satu2nya pasukan IPG yang masuk iaitu IPG KDRI... ( aku ingatkan IPG xboleh masuk, tapi boleh jugak kotttttttt.. huhuhuhh)

Lagi satu, tadi MAWI buat persembahan.. KAU MAMPU.. Aku ingatkan pengacara majlis tu saja main tipu2, rupanya betul.. Terus gamat dewan tu.. huhuhuhuh....

Paperpown, tahniah untuk semua peserta.. Terbaik lah korang... ( sorry, takder gambar.. gambar kat kawan aku...)

pssssssssssst: Good luck untuk wakil IPGM yang akan beraksi di pentas DEBAT PERPADUAN IPT 2012 pulak.... Pstikan korang melangkah ke final..huuhuh :)

5 comments:

cik ainisha said...

salam sobah.. shbt jom join pertandingan poster.. :) ayuh kite berdakwah. ♥
http://satumakna4u.blogspot.com/2012/07/jom-berposter.html

outbound training malang said...

salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
Hargailah hari kemarin,mimpikanlah hari esok, tetapi hiduplah untuk hari ini.,
ditunggu kunjungan baliknya gan .,.

ain dzaya said...

pehh! jumpa mawi...

CREATIVE, ARTISTIK, GEORGEOUS, ADORABLE, FASHINABLE,OWESOME clik sini : Konspirasi Blogger Kreative 2012
Jiwa daku sedang berperang

emieysandra said...

waa..bestnyer mawi tu datang, ehehe..ipg kpm xmsuk eh =.='

Hanif Idrus said...

Tahniah buat IPG...
Dan aku lama tak dengar Mawi nyanyi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails