Tuesday, November 27, 2012

HIBURAN - KILLER KARAOKE - SINGING WITH SNAKES

Assalamualaikum...

Korang pernah tengok rancangan KILLER KARAOKE tak? Rancangan ni merupakan sata program yang akan membuatkan korang ketawa yang teramat sangat.. Geli teramat sangat pun ada.. hahahaahah...

Konsep rancangan ni, peserta mesti terus menyanyi walau apa pun perkara pelik yang menimpa mereka.. hahahah.. yang lawak tu, bila perkara pelik tu datang, peserta tu punya gelak yang watkan aku tak tahan... haaahahahaha..

Contoh, singging with snakes ni.. Geli geleman aq tengok.. Terpaksa menyanyi dengan ular.. euww...



Ha, tapi dalam banyak2 episod, aku paling suka yang ini.. Dia kena seluk tangan dan kepala dalam kotak.. Dalam kotak tu ada binatang pelik, cm2 lagi lah.. Ada banyak episod.. Hahahhah.. korang try tengok kalau korang inginkan gelak yang terbahak-bahak..  :)



credit to: Youtube.com

4 comments:

Amirol Najmi Abdul Rasid said...

Amboi..!!

fifie said...

chanel berapa cikgu fiq ? fie tak pernah tengok lagi nie.

Cikgu Fikri said...

AMIROL..

hahaaha.. lawak tau killer karaoke ni.. :)

Cikgu Fikri said...

fifie...


tak tau ar kt astro ada ke tak fifie.. fiq tgk kat youtube.. huuhhu :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails