Saturday, December 1, 2012

AKU GERAM BETUL DENGAN HARD DISK AKU!!!

Assalamualaikum...

Perlawanan Malaysia VS Indonesia akan berlangsung pada malam ini.. Idola Kecil 5 pun malam ni...Final MasterChef Malaysia 2 pun malam ni.. Aku rasa mesti budak-budak kecik akan merajuk sebab tak dapat tengok IDOLA KECIL.. yelah kan, takkan si ayah nak biarkan Malaysia VS Indonesia semata-mata untuk IDOLA KECIL.. tapi, dek kasih sayang ayah, tak mustahil kan? Ibu-ibu pun akan berebut dengan husband masing-masing nak tengok Final MasterChef..huuhhuh.. Ecehwah.. lari topik ar.. Sorry..

Ok, berbalik kepada tajuk.. Aku geram betul dengan hard disk aku.. Sebab apa? Kau bayangkan dari beberapa bulan lepas, USB dia rosak.. Dah tu, kalau aku nak tengok citer korea, aku kena cucuk kuat-kuat USB tu, baru boleh detect!!

Tu kira ok lagi, ni yang terbaru ni.. Aku dah tekan kuat-kuat pun, tetiba kat laptop tu kata USB NOT RECOGNIZED (cam ni ker eja? argh.. lantak lah.. )Geram kott.. Baru jerk feeling-feeling nak tengok citer korea yang lama-lama tu.. Argh.. geram!!!

Lagi 1, WARANTY pulak aku tak tahu aku letak mana.. padahal masih ada lagi tempoh waranty tu.. Argh!!! TIDAK!!!! Geram ni.. geram!!!! hope hard disk aku still boleh guna.. Banyak citer best kott dalam tu.. Sayang seh kalau rosak.. Fuh.. tu jerk nak citer..  :)

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails