Sunday, December 2, 2012

JUARA MASTERCHEF MALAYSIA 2 | MASTERCHEF MALAYSIA 2 FINAL

Assalamualaikum...

Masterchef Malaysia 2 Final sudah pun melabuhkan tirainya tadi, Juara Masterchef Malaysia 2 telah pun diumumkan.. Aku rasa memang ramai dah dapat agak sebelum keputusan dibuat.. Tahniah buat IZYAN!!!!! huhhuhu...




Gambar Izyan selepas memasak masa final.. :)



Mula-mula tu masa kat FB MASTERCHEF MALAYSIA update, katanya Chef Mozart kalau tak silap aku memilih Izyan, masa tu aku dah start wat tanggapan awal.. Walaupun aku tak tengok final tadi, tapi aku dah pesan ngan kawan-kawna aku untuk bagitau siapa pemenang.. Ternyata IZYAN..

 Namun begitu, Along dan Ah Hong juga tak terkecuali dari diminati yer.. Ramai peminat mereka dalam FB tu sokong diowng.. Tapi ternyata rezeki memihak kepada IZYAN.. Tahniah jugak buat  Etiqa, walaupun terkeluar tadi, tapi takpew, anda dah lakukan yang terbaik!!!!

pssssssst: Kenapa aku rasa IZYAN dan EZANI tu cam lebih kurang sama jerk ek? huhuh :)

Tu jerk..entry ringkas malam ni.. Daa.. :)

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails