Wednesday, December 5, 2012

AKU SERIUS TERBAYANG-BAYANG ADEGAN SWEET DALAM FILEM ISTANBUL AKU DATANG!

Assalamualaikum

Walaupun filem ISTANBUL AKU DATANG dah lama berlalu.. (tak der lah lama sangat), tapi aku tetap jugak nak citer dalam blog ni yang aku serius terbayang adegan dalam filem ISTANBUL AKU DATANG!! Serius sweet beb!!!! Hahaahaha..

Aku sebenarnya baru tengok tadi.. Aku mula-mula nak tengok masa citer ni tengah hangat di pawagam, tapi kawan aku tak minat citer melayu plak.. Terpaksa aku tangguh hajat aku tu.. Akhirnya tadi, lepas download, terus aku tengok!!!!


credit to: SINI

Serius sweet seh.. Aku yakin ramai di antara korang semua yang dah tengok kan? Beto Khusyairi (cam ni ae eja dia?) sangat bersahaja... Terbaik ar.. Tomok plak bagi aku, boleh-boleh sajo... Cuma watak AZAD tu cam @#@#$$%$^%&()!!!!!! Geram aku!!! Dia yang salah, nak salahkan Lisa plak.. Last-last tembelang pecah.. padan muka.. Mula-mula aku ingatkan Azad tu gay sebab cam nak tak nak jerk layan Lisa tu.. rupanya salah tekaan aku..haahhaha.. Camner aku boleh pikir cam tu? Apa daa....haha

Nasib baik ada Haris (Beto Khusyairi).. Serius macam citer korea.. Lepas heroin tu kecewa, pasti akan ada laki lain yang pengubat kekecewaan itu.. Paling tak boleh blah part kencing tu.. Sengal!!! Dituduh gay tu pun tak boleh blah gak.. hahhaahah... Hurm...Tak sangka AIZAT AMDAN pun ada berlakon jugak.. Kira ok jugaklah lakonan dia..

Aku sebenarnya memang suka filem arahan Bernard Chauly (cam ni ae eja dia?).. Macam PISAU CUKUR dulu, banyak kali aku tengok.. serius.. Dalam filem Istanbul ni plak, watak gedik-gedik+sedih+mudah percaya dengan orang memang pandai Lisa bawak.. Ala-ala macam Fazura plak.. Aku rasa suara Fazura ada digunakan dalam citer tu kan? Sebagai pengomen blog tu.. huhuu.. Dalam banyak-banayk adegan, aku rasa kureng ngan adegan cuci rambut tu jerk.. Ntah,..aku rasa cam pelik plak..Paperpown tetap best!

Tu jerk nak citer.. Walaupun agak ketinggalan zaman sebab citer ni dah lama ditayangkan, tapi aku tetap nak citer!!!! hahaahah..  X0X0D !!!! PUBLISH!


psssst: INGAT! MAGGIE ASAM LAKSA hanya ada di MALAYSIA jerk!!! huhu :)


16 comments:

amy azuha said...

baru je tengok cter tu mmg sweett sgt..lisa comel gler..aha adegan cuci rmbut tue cam pelik lah pulak haha

Cik Diana said...

betO sweet jee layan lisa masa lisa frust giler tuh.

geram n benci r lelaki mcm azad tuh. huh!

Cikgu Fikri said...

amy azuha..

yup.. yg part cuci rambut tu rasa cam pelik plak.. tetiba jerk kan.. huhhuhu... :)

Cikgu Fikri said...

Cik Diana..

hahaahah..
yes, masa part tgh frust tu, beto mmg terbaik.. yg part naik skuter tu sweet!!! :)

Anisa Anuar said...

ingatkan nisa je gitu...rupenyeee...hihihihii...

Cikgu Fikri said...

Anisa Anuar..
rupenyer aper???? :)

Nad @ MamaZN said...

Sape kata megi asam laksa ada kt malaysia je? Hihi...
Serius sgt suke cite ni! =)

Thanks ek sudi jengah blog saya, cikgu =)

diana lee said...

dwload kt mane? nk jugak. haha. xdpt tgok jgk kt wyg aritu. membe nk tgok skyfall. layan je laa..anyway, sy sem 5 jgk..sme2 bpraktikum la sem dpn. huhu

Cikgu Fikri said...

Mama Zn

yes!!
part meggi laksa tu best!
citer ni sweet gler..
haha :)

thx gak singgah blog sy.. :)

Cikgu Fikri said...

Diana..

sy dah hantar link kt ruangan komen..huhuhhu :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

movie ni mmg best.. like sgt...

Ashraful Huri said...

x tgk lg citer tu. huhu.

psstt : first time terjah sini . selamat berkenalan cikgu :D

ahsfantasy24 said...

hehheee..
kita dah download kat CM tapi lom
tengok ag.. lama jgk tak dtg cni fiq,
huuu balik oat, ipkb duk tunggu :)

Cik Aied said...

fikri..lepas tgk cte tu aku tros mengidam makan megi.. tapi tak mengidam asam laksa mcm ko la...hehehe

Hanif Idrus said...

Cerita ini memang terbaik!!

Mi$s NiCkeL=? said...

cte dia comellllll..... aku dah beberapa kali dah tgk cte tu. hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails