Thursday, December 20, 2012

FILEM HANTU KAK LIMAH 2 : HUSIN, MON DAN JIN PAKAI TONCIT AKAN DITAYANGKAN!

Assalamualaikum...

Filem Hantu Kak Limah Balik Rumah 2 akan ditayangkan tahun depan. Wah..baru aku tahu....
Tajuknya pula : Hantu Kak Limah 2 : Husin, Mon & Jin Pakai Toncit.. Filem ni akan ditayangkan pada 7. FEBRUARI 2013.. Wah..tak sabar nak tunggu filem ni ditayangkan.. Tadi aku tengok trailer, nampak ada kelainan.. Hantu Kak Limah pun dah nampak semakin sembuh dah sekarang.. Yang paling penting, watak Ezlyyn yang muncul dalam Zombie Kampung Pisang turut ada dalam filem terbaru ni...

Menurut Mamat Khalid,

“Kehebatan filem ini, tiada ulangan. Saya cuba buat lebih segar daripada Hantu Kak Limah Balik Rumah, sebab itu watak Kak Limah minor sahaja dalam filem kali ini.
“Penonton mahukan kelainan... saya takut penonton sudah mula muak, jadi setiap kali itu saya suntikkan kesegaran dalam episod Kampung Pisang,” katanya yang menggunakan 20 peratus teknik janaan imej dalam filem ini.

untuk berita yang lebih klik : SINAR HARIAN


Ni poster dia... credit to: FB HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH 2




Ni trailer dia.. Cuba korang tengok..Nampak menarik..



Semoga filem tu berjaya ditayangkan tahun depan..huhuhhu :)

17 comments:

-meeSUPERGIRL- said...

wahhhhhhhhhhhhhhhh !!! neh mesti best ! jin pakai toncit pulok . hahahhaha

ZWAN SABRI said...

Tertanya tanya.. Toncit tu apa ek?

hnahdy said...

menarik...

Cikgu Fikri said...

meesupergirl..

tau xpew..
mesti gempak ni!!!!huhu :)

Cikgu Fikri said...

Zwan..

demi ko tadi..aku search kt kamus dewan online..tp xjumpa maksudnya...sorry..huhu :)

Cikgu Fikri said...

hnahdy..

tauxpew.
nmpak menarik..huhuh :)

nasir hamzah said...

Kalau sy tak singgah sini memang tak tau yang ada hantu kak limah 2.. hehe boleh tenggok ni..

salam singgah sini cikgu..

Kuasai Minda said...

Nampak mcm gempaq je ni, kena tengok...

yana aina said...

fuh..kak limah dh lawo ler ... hehehh

sha (chirp chirp) said...

haah lah, kak limah dah lawa. hahahha. singgah sambil follow sini! #2672. salam jumaat :)

Nazmin Nazifa said...

toncit tu ape cikgu ? hahaaa .. sy betul-2 tatau =='' T.T

Cikgu Fikri said...

nasir hamzah..
saya pun baru tau smlm..

terus post dlm blog... :)

Cikgu Fikri said...

Kuasai Minda..

tau xpew..
pster n trailer nmpk cm gempak..huhu :)

Cikgu Fikri said...

yana aina..

hahahaah..tau xpew..
dh makin lawa... :)

Cikgu Fikri said...

sha..

yes..dh lawa.. thanks follow :)

Cikgu Fikri said...

Nazmin Nazifa..

smlm fiq search kamus dewan online..
tapi xder maksudlah.. :)

Nazmin Nazifa said...

oh okayy :) mungkin bhsa sendiri reka sendiri guna XD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails