Thursday, December 13, 2012

PERKAHWINAN FARID KAMIL DAN DIANA DANIELLE

Assalamualaikum

Persandingan Farid Kamil dan Diana Danielle telah berlangsung di Jitra Kedah pada 12.12.12.. Wah tarikh yang cantik untuk pasangan dua sejoli ni.. Ramai tetamu bertandang dalam majlis tu. Antaranya wakil dari MIG, rakan-rakan artis, sanak saudara dan ramai lagi.

Oleh kerana kita tak pergi, takpewlah, kita tengok gambar pun jadilah..Meh kita tengok pakaian mereka yang wana keemas-emasan ni.. huhu






Semoga pasangan ini kekal bahagia dunia dan akhirat.. In shaa Allah.. :)

credit to: NURIZSPACE
terima kasih yer.. :)

3 comments:

fifie said...

Cantik lah pakaian pengantin FK and DD nie, berkenan. Simple tapi mewah

Cikgu Fikri said...

FIFIE..

haah.. warna kuning keemasan..huhu :)

Dianaa said...

eh baru ni nak tengok. hehe :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails