Monday, December 17, 2012

Semak Result / Keputusan PMR 2012 Secara Online dan SMS

Assalamualaikum..

Bila result PMR 2012 nak keluar? Ha, jawapannya pada 19. Disember. 2012 ( Rabu) pukul 11.00 pagi.. Para calon PMR 2012 boleh melakukan semakan keputusan atau result secara online mahupun SMS.. Wah.. mantap lah.. Zaman aku dulu, gigih hujan-hujan pergi sekolah untuk ambil keputusan PMR dulu... Sekarang ni dah mudah, boleh check online.. Makin mantap sistem peperiksaan Malaysia.

Oh yer, SEMAKAN SECARA ONLINE, boleh KLIK link di bawah ni yer..



Untuk SMS pula ikut langkah ni:


Taip PMR-jarak-NO KAD PENGENALAN-jarak- ANGKA GILIRAN
dan hantar ke
15888

Semoga berjaya yer adik-adik sekalian.. Amin.. :)

3 comments:

Faridzuan said...

Teringat macam mana saya ambil result PMR dulu, bukan saya yang pergi sekolah, tapi abah dan mummy saya aje yang pergi sekolah. Saya pula kat rumah dah cuak nak tunggu parents datang, alhamdulillah dapat 1 C iaitu bahasa Cina, yang lain A. :)

Unknown said...

Faridzuan..

wah..amik bahasa Cina ker? wah.. terbaik lah... good luck plak utk result SPM ni ok.. :)

Harmi bin Mohammad Jamil said...

Assalamualaikum w.b.t Cikgu Fikri, boleh mohon paparkan/sebarkan maklumat menerusi blog awak (atas faktor jumlah pengunjung yang ramai & blog yang sangat popular) berkenaan program Bengkel Bahas Bahasa Melayu anjuran MIG & KESPA nanti. Butirannya ada dalam blog saya, post terkini bertarikh 21 November 2012. Terima kasih.

p/s: PMR 1995 results saya - 8A, 1C (Bahasa Arab) hahahaha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails