Saturday, December 8, 2012

SHILA AMZAH BERSAING DENGAN ADELE DI WORLD MUSIC AWARD 2012

Assalamualaikum

Guess what?? Shila Amzah telah tercalon dalam WORLD MUSIC AWARD 2012 untuk kategori World Best Female Artist!!! World Music Award 2012 ni akan diadakan pada 20. Disember. 2012 di Miami Florida.. Penganjuran kali ni adalah yang ke-23...Wah.. bestnya tercalon dekat anugerah berprestij macam tu...


Yang aku nak highlight kat sini, Shila Amzah akan bersaing dengan artis-artis Hollywood yang meletop-letop macam meriam buluh (motif??) seperti Adele, Kelly Clarkson, Salena Gomez, Taylor Swift!!! Wah!!! Mantap!!!

Anugerah ni menilai artis berdasarkan rekod jualan album dan juga lagu dari seluruh dunia.. Lagu Patah Seribu kan meletop-letop sebelum ni.. Huhuhu.. Ditambah pula dengan kemenangan di Asian Wave tu memang layak kalau Shila Amzah tercalon dalam kategori tu... Bayangkan kalau Shila Amzah amik gambar sama-sama ngan mereka.. Duduk satu baris dalam anugerah tu.. Wah..mesti meletop kan?

Paperpown aku nak ucapkan tahniah kat Shila Amzah kerana membawa nama Malaysia sekali lagi di pentas antarabangsa.. Chaiyok2!!!!! :)

sumber dari : SINI 
terima kasih yer!!! :)
Kalau korang nak vote Shila Amzah, boleh VOTE di WORLD BEST FEMALE AWARD

Tapi tadi aku nak try vote tak bole, aku pun tak tahu camner..huhu

4 comments:

Unknown said...

VOTE FOR TAYLOR SWIFT & ADELE

Lara Lana said...

this is crazy man !! haha. hebat shila !!

Unknown said...

Fazri Alan

shila also!!!!! :)

Unknown said...

Syeeda :

tau xpew..mantap shila amzah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails