Monday, January 14, 2013

AL FATIHAH BUAT ARWAH MAKCIK SAYA

Assalamualaikum...

Around pukul 9 malam tadi, aku dikejutkan dengan pemergian mak cik aku iaitu Nurhasyimah Alias yang telah kembali ke rahmatullah akibat penyakit buah pinggang yang dihidapinya...

Aku agak tersentak sebab dari Form 1 sampai Form 3 aku tinggal bersama beliau di Pasir Gudang Johor.. dan boleh dikatakan beliau merupakan antara ibu sedara yang paling aku rapat...

Pada mula memang cadang nak pulang terus ke Pasir Gudang malam tadi, tapi mak aku cakap, takpewlah, biar mak aku ngan mak usu aku jerk yang wakil menziarah jenazah arwah... Aku hanya mampu sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah mak cik aku..

Semoga rohnya dicucuri rahmat.. Amin...

Al Fatihah

9 comments:

ZWAN SABRI said...

salam takziah.. semoaga arwah ditempatkan bersama golongan orang2 yang beriman.. amin..

fifie said...

Takziah sampaikan salam fie buat keluarga fie, semoga arwah makcik Fiq tenang disana dan ditempatkan dalam kalangan yang beriman. Banyakkan berdoa dan bersabar.

AimiiiLove said...

Be strong and send my regards to Arwah's family. My family and I have been through with this kind of situations so, we understand very well and actually, during this period,we as the relatives have to be there for Arwah's family,be supportive. In Shaa ALLAH, Innalillah :')

BW here.

mira_nas said...

Takziah. Al-fatihah.

laskar pelangi said...

Takziah untuk awak sekeluarga.Semoga arwah di tempatkan dikalangan orang2 yang solehah . amin..

Unknown said...

al-fatihah

eiela said...

al-fatihah buat makcik tuh. moga ditempatkan dlm kalangan org beriman

Nazmin Nazifa εїз said...

semoga ditempatkan dalam kalangan orang-2 yg beriman ... aamiin ....

Harmi bin Mohammad Jamil said...

al-Fatihah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails