Tuesday, January 15, 2013

Classmate Aku Gigih Download Drama Setia Hujung Nyawa!

Assalamualaikum..

Selepas drama Cinta Itu Milikku, kegilaan terhadap drama Setia Hujung Nyawa pula semakin rancak sekarang ni...Bila agaknya episod akhir drama setia hujung nyawa ek? Kawan aku cakap, sekarang baru episod belas-belas? Yeker?

 Aritu masa episod 1, aku nak tengok, tapi bila aku pikirkan kat kampus nanti bukan dapat tengok pun episod selanjutnya, so aku batalkan hasrat aku...

Sekarang aku rasa cam rugi plak sebab bila aku tengok kawan aku duk tergelak tengok citer tu, aku dapat rasakan yang citer tu mesti best kan? OH TIDAK!!!! RUGI!!!

Ha, lagi satu, aku baru tahu yang Setia Hujung Nyawa ni diadaptasi dari novel!!!!!!!! Wah, sekarang ni makin rancak adaptasi dari novel kan???


ni novelnyer kan?  comel covernyer..huhu

So sekarang ni bila aku tengok kawan-kawan aku gigih main download-download citer ni, aku rasa tertarik plak nak tengok citer ni!!! So, bermulalah misi cucuk pendrive then copy!!!!!!!! :)

3 comments:

Unknown said...

Masa mula2 tgok tuh mcm best tp ble dh blek maktab..malas la plak nk g tgok kt bilik tv tuh...

Eymasu said...

takyah download tgok kat blog saya je..hew..kalo berminat(^_^)DKDE

http://eymasushoppe.blogspot.com/2013/01/setia-hujung-nyawa.html

vendoline said...

aku tgk skali skala je.hehehehe hurmm owh adaptasi novel gak yer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails