Thursday, February 21, 2013

MINGGU YANG MENCABAR

Assalamualaikum...

Pernah tak korang menghadapi situasi di mana ada banyak program yang berderet dalam SEMINGGU? Aku rasa rata-ratanya mesti ada kan? Betul tak? Ha..kalau kau nak tahu, minggu ni merupakan minggu yang mencabar untuk pelajar pengkhususan Bahasa Melayu termasuklah aku... Jadual yang sangat padat!!!! Bermula dengan:

Khamis : Persiapan Malam Puisi Riong Berita Harian-IPG KPI 2013
Jumaat : Malam Puisi Riong Berita Harian-IPG KPI 2013
Sabtu : Kursus Kejurulatihan Olahraga Malaysia
Ahad : Kursus Kejurulatihan Olahraga Malaysia
Ahad petang : Balik dari kursus, lepas Asar terus bergerak ke Perak untuk program di sana.
Isnin : Pengajaran Makro di Perak
Selasa : Kursus Pendidikan Cemerlang untuk guru-guru daerah Kinta Selatan (kami menguruskan)
Rabu : Lawatan Penanda Aras ke Sekolah Kluster di Perak

WAH!!!!! MANTAP TAK???!!!!!!
Seriously!!!
Tadi pun kena buat 2 keje sekali gus iaitu Persiapan Puisi Riong dan Program ke Perak.... Gigih turun naik tangga... huhu...
Takpew-takpew.. Anggap ini sebagai cabaran!!! Hope semuanya berjalan lancar.. Amin :)

13 comments:

nadzim bakri said...

all the best la cikgu fiq oi....
ak plak next week ke Sarawak...lawatan pendidikan seni visual....doakan ak selamat wei

hana hadi said...

kan ada suatu masa tu betol2 xda keja langsung. sampai xtau nak buat keja apa. tapi bila dah ada keja tu kalau boleh nak sekaligus dalam satu masa.huhu

aTieYusof Family said...

wahh...sibuk bebenor nampak nya..
jgn lupa jaga kesihatan sama.. sbb dah banyak program menanti tu cikgu..
good luck ya! :)

yana aina said...

moga dipermudahkan segalanya .... alah bkn selalu ... hehehh

Nazmin Nazifa εїз said...

Kekal tabah,in syaa Allah semuanya berjalan dengan lancar :D all the best !!!

Harmi Mohammad Jamil said...

Hahaha.. awak ada 'minggu yang sibuk dan mencabar'.. saya ada 'bulan yang sibuk dan mencabar'.. Sabar je la..

Nana Liena said...

mmg betul2 pack gila ...huhu..sabar ja la.. hehe.. hope smuanya berjalan lancar la ea.. amin..~ ;)

Opah Kentang said...

all the best fiq!! semoga segalanya dipermudahkan!!

Sang Kerapu said...

Gud Luck Cikgu Fiq...moga2 nanti tercalon Anugerah Cikgu Terbaik di Malaysia. Heh2 dah ada ka anugerah ni??? Kerapu pun dulu teringin jadi cikgu..tapi seskrg berjaya jugak la. cikgu pada anak2 sendiri. hihi..

Hanif Idrus said...

Huh....sibuk-sibuk....kikiki.
Habis semua aktiviti...rehatkan bro

Cik Jelly Chan (CJC) said...

semoga berjaya cikgu fiq...alaaa apelah sangat berapa hari je tu...kikiki

fifie said...

Pernah waktu fie study dulu, sekarang baru kerja tak lagi lah. Nanti dah lama lama tak tahu lah

Cikgu Fikri said...

terima kasih semua.... in shaa Allah bila free nanti, fiq lawat balik kunjungan korang..huhu :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails