Sunday, March 10, 2013

SAKIT PERUT TAK BOLEH KENA KIPAS?

Assalamualaikum.....

Hai semua!!! Sihat arini? Ada yang sakit perut tak? Sebut pasal sakit perut, kau pernah tak alami situasi di mana kau sakit perut, tapi kau kena tutup kipas or aircond untuk mengelakkan perut kau lagi bertambah sakit? Ha, rasanya mesti pernah kan??? Sebab rata-rata aku jumpa memang macam tu.. Even aku sendiri pun cam tu kottt..Lagi sejuk, lagi feel nak buang air itu bertambah!!!

Ha, aku ingat lagi, ada satu hari tu, aku ngan kawan aku pergilah jalan-jalan kat AEON MELAKA... Dia dari awal cakap yang dia tu sakit perut... Aleh-aleh sampai satu tahap, masa tengah cari parking (nak cari parking kat JUSCO AEON MELAKA memang mencabar!!!! Nak-nak kalau hujung minggu!!!) Ok, sambung balik cerita.. Ha, bayangkan tengah cari parking yang tak jumpa-jumpa tu, boleh lah plak sakit perut dia datang balik kan..... Lepas tu kau tahu dia buat apa? Dia tutup aircond!!! Mungkin kalau sejuk, lagi tambah rasa sakit perut kan??? Apalagi, peluh aku dah nak mula keluar dah! Panas weh!!!!

Bila bukak tingkap plak cam takder effect..Yelah kan,  kalau nak cari parking, mana boleh bawak kete laju-laju.. Bawak slow motion.. Aku rasa kalau buat perlumbaan antara SIPUT BAHAVI (tak elok sebut BABI~~~ alamak, tersebut plak) dengan kereta yang sedang cari parking, mesti SIPUT BAHAVI tu menang..

Alhamdulilah, lepas dapat cari parking, terus buang air.. Takkan nak tahan plak kan? Kalau tahi tu emas takpew.. huhuhu.. (Tiba-tiba aku terbayang plak rupa TAHI ITU EMAS!!! ok lupakan!!!! hahahaaha..
Tu jerk citer aku untuk arini.. Daaaaaaa.. Salam :)

psssst: baru nak update gambar tahi emas, tapi internet slow plak... huhu.. ada ker gambar tu kat google? hehe


5 comments:

Unknown said...

yeke? sakit perut cepat2 cari port..nak tenangkan diri..ahaha.. happy weekend.. :)

THE AUTHOR said...

Tak dapat bayangkan..kesengsaraan menahan....kikikiki.
Aku kena dulu..tgh drive oerut buat hal...
Rasanya nak tercabut perut tu...

NARDtheNERD said...

hehe..
kalau sakit perut i memang peluh2.. tapi xde la tutup kipas. :P

♥ Nana BamBam ♥ said...

jangan bukak kipas atau aircond sebab mana la tahu terbuang angin ke..hahaha...

Vee said...

Depends ngan sakit perut mana. Kalau senggugut tu mmg tak blh sejuk, thats why salah satu cara utk kurang kan kesakitan is tuam dgn air suam. HEHE. Btw, thanks buat i ter-imagine tahi emas -_-''

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails