Thursday, October 11, 2012

KFC ZINGER DOUBLE DOWN SERIUS SEDAP

Assalamualaikum..

Sedap ker KFC ZINGER DOUBLE DOWN???? Ramai tanya pasal burger baru ni kan.. AKu sebenarnya around 2 minggu lepas gak dah makan, tapi baru arini ingat nak citer..huhuuh...

Ha, nak dijadikan citer, masa aku baru balik dari MELUKIS MURAL... Tetiba plak masa dalam perjalanan balik, bas yang aku naik tu ROSAK!!!!! dengar citer, clutch (cam ni ker eja nyer????) termasuk ke dalam.. Gitew.... Kebetulan plak, bas tu rosak betul-betul kat depan MASJID dan KFC...

Mula2 tu target nak g KFC, tapi ingat!!!! SOLAT ITU WAJIB!!!! Maka, lepas dah solat semua, apa lagi, serbu lah KFC tu... Mula2 tu aku bungkus SNACK PLATE jerk.. masa nak beli tu, orang depan aku tu boleh bungkus banyak plak.. Aku serius risau.. Asik tertinjau-tinjau kat pintu luar.. Yelah kan, takut bas tu tinggalkan aku... Nasib baik sempat beli..

Masa pergi kat kawan2 aku, diowang semua terkejut tengok aku beli KFC.. Kau tahu aku jawab macam mana? Aku jawab macam ni..

Firman Allah S.W.T : DEMI MASA, SESUNGGUHNYA MANUSIA ITU DALAM KERUGIAN..
So, alang-alang ada masa terluang ni, gunakan untuk beli KFC!!!!

 Betul tak ayat aku? Yelah kan, daripada duduk berbual dan mengumpat, lebih baik cari makanan untuk dimakan waktu malam.. Kalau duk berzikir tu takpewlah.. kan????

Ha, terus kawan aku nak beli KFC gak... Dia beli KFC ZINGER DOUBLE DOWN.. Masa dia dah beli tu, terdetik hati aku nak beli.. Harnya burger ni kalau ALA CARTE tak silap aku RM 8.00 lebih.. Kalau set sekali ngan AIR SAHAJA around RM 10 lebih gak..

So, masa aku dah beli tu, bas tu dah nak gerak.. Mencicit aku lari.. Gigih ni berlari cam atlet lari jarak jauh, walhal sejengkal jerk.. Nasib baik sempat... Alhamdulilah sampai kat maktab, lepas mandi semua, terus makan!!!

                                                                picture credit to: SINI

SERIUS SEDAP!!!! Keistimewaan ZINGER DOUBLE DOWN ni, dia burger,tapi tak guna ROTI., guna AYAM!!!! Tengah2 tu plak ada cam kerepek sket (tak silap aku namanya AYAM SALAI), then ada sayur dan mayo sket.. CHEESE tu yang wat dia lagi MANTAP!!! SEDAP WEH!!!

KORANG MESTI TRY!! Tapi sebelum makan tu, baca bismillah yer...

psssssssst: Haja hati nak citer kesedapan ZINGER DOUBLE DOWN jerk, aleh2 tercerita dari mula sampai habis makan plak..huhuhu :)

4 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

wah..sedap plak nengoknyer..nti nak cube la..hehe

Munira Muhiyddin said...

nyesal baca entry ni time tgh lapar.
lagi kruk kruk perut aq. wuu.


*sedang ngidam KFC Zinger DoubleDown*

Putri Cahaya / Putri NAJ said...

aku la tu kan kawan kau yang beli Zinger double down.. :D

fragmenbiru said...

Sedddaaappppnyyaa!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails