Thursday, December 20, 2012

Photo Contest : Be Yourself ! by Hanna Nabiella

Assalamualaikum...

Tetiba pagi-pagi buta ni rasa nak join contest plak.. Menarik contest ni.. Aku jumpa pun dari blog FARIDZUAN... So, minat aku tetiba datang.. Sesaja jerk nak try... Ok, kalau korang nak tahu, syarat-syarat contest, KLIK link di bawah gambar arnab comel ni yer.. Semua syarat tu aku dah follow (wah dah macam pakai susuk plak..ada syarat-syarat..huuhhu)

KLIK SINI

So, gambar yang aku nak pertaruhkan adalah:
Walaupun orang kata aku ni macam KEAJAIBAN DUNIA KE-8 sebab boleh lompat. Tapi, ada aku kisah? Aku tetap aku!!! hahaha (gelak jahat!)













Gambar kat atas tu diambil oleh salah seorang kawan aku yang turut ke Indonesia bersama aku... Masa ni ktorang jadi model dia..hahahahaa... Ha, lagi 1 gambar plak...

"Teman itu ibarat tali. Jika disimpul erat, pasti tidak kan putus" (wah.. bermadah pulak..huhu)
Ha. tu jerk lah gambar-gambar aku... So, korang kalau nak join, join lah.. Sesaja takder keje kan..huhu.. Thanks Hana untuk contest yang best ni!!! Acctly Fiq dah lamaaaaaaaaaaaa sangat tak join contest.. :)

7 comments:

Kamsiah yusoff said...

salam
semoga murah rezeki cikgu..
singgah & follow sini..salam kenal..:)

Nazmin Nazifa εїз said...

follow cikgu dekat sini ! Haaa,all the best jugak ye ! :D

Hanna Nabiella said...

trime kseh cikgu sbb sudi join contest hanna ^^

jom blogwalking dengan peserta3 lain :)
http://www.farhanabiella.my/2012/12/senarai-peserta-photo-contest-be.html

Nurul Farhana said...

sama-sama kita melompat :)
btw, da follow kamu balik ^^

Unknown said...

good luck :)

Jiarizaira said...

good luck cg.fikri...thx sudi dtg menjenguk rizairaaderbelog.....follow anda skali..

Unknown said...

nicee ^_^
salam kenal dr segmen sama :)

http://mayesa-jcb.blogspot.com/2012/12/photo-contest-be-yourself-by-hanna.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails