Saturday, April 30, 2011

Teka-Teki Aku Pada Hari Ini.

Assalamualaikum...

Pada waktu sekarang, sebelum aku pergi keluar membeli belah, Aku rasalah kan, aku nak buat teka-teki yang kedua lah.. Ingat lagi tak segmen teka-teki aku yang pertama dulu?


Ingat tak?
Huhuhu..Mesti ada yang mencarut bila tahu jawapnnya kan?


Ok, sekarang, aku nak kasi teka teki baru plak..
Saper yang sudi jawab, jawablah yer...
Kalau ADA JAWAPAN YANG TEPAT, blognya akan direview oleh aku..
SETUJU?

Ok, ni teka-teki aku:

NAK CARI TERAMATLAH SUSAH,
BILA DAH DAPAT, TAK DIHARGAI LANGSUNG.
TERUS BUANG..

Apakah itu?

Klu: Lembik-lembik jerk..

Just letakkan jawapan kat komen entry ni jerk..Ok?

Ok, insyaAllah malam ni, aku akan bagitau jawapannya..

Selamat Menjawab!

9 comments:

Cik Embun said...

tahi hidung... =P

MiSzy DiaN said...

fiq..
apa tue?? hehehee...





























cpt!
reply msg aku..

♥ moy ♥ said...

a'ah tahi hidung! HAHA

Meet Uncle Haire said...

kutu kan?kan?kutuuuuuu

~~ytazzizzaty~~ said...

humanggggaiiiihhh,,,,,,,,apsl tg0k klu dia..trgat marshmell0w.

IMANSHAH said...

salam nak jemput sertai contest saya

http://www.abgshah.com/2011/05/contest-selamat-hari-guru-cikgu.html

IMANSHAH said...

salam nak jemput sertai contest saya

http://www.abgshah.com/2011/05/contest-selamat-hari-guru-cikgu.html

IMANSHAH said...

puisi boleh. Tapi tak mau panjang sangat..

sweet honeydew! said...

alaa,,, kacang je. taik hidung la!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails